reklama

Všetko pre ženy

Diferencovanie pohlaví je v dnešnej dobe badať na každom kroku a nevyhli sa tomu ani médiá, takže v súčastnosti nie je problém naraziť na program iba pre ženy v televízii či v rádiu. Samostatnou kapitolou sú však časopisy venované ženám a mám pár postrehov, ktoré som získal z prečítania jedného takéhoto klenotu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Osobitne by som chcel obrátiť pozornosť na názvy takýchto časopisov pretože je jasne badateľné, že názvy ako Ema, Rebecca či Eva pramenia z dna studnice kreativity a iba amatér by si nevšimol tie hodiny práce strávené pri obracaní stránok kalendára.
Na obale je ako inak žena (popr. aj muž ale iba výnimočne), ktorej úsmev od ucha k uchu by ste našli iba v katalógu porúch svalstva tvárovej časti. Samozrejmosťou sú názvy "najhorúcejších" článkov ako "10 rád ako slintať keď vidíme Avon Lady" a pod.
Aby sme mali zaručené, že subjekt daný časopis dočíta až dokonca tak hneď na úvod v ňom nájdeme pekne farebné obrázky oblečenia s krátkymi popismi a dlhými cenamy. Pripomína vám to niečo? Samozrejme.. podobná taktika je geniálne použitá pri leporelách.
V ďalších častiach sa dočítame niečo o aktuálnej téme (ako sa starať o pleť alebo ako omladnúť o 50 rokov za 5 minút). Z pohľadu obsahu je to asi najhodnotnejšia, hoci len málokto ju číta.
Ďalšie 2 časti sú úplné klenoty logiky a zasluhujú uznanie širokej verejnosti. Ako prvé prichádzajú dychvyrážajúce strany plné návodov ako schudnúť o x cm/kg. Perlou tejto časti sú ďalšie obrázky slečien, ktoré:
a. sú štíhle a nádherne sa usmievajú a s metrom ruke vyzývajú k použitiu tej ktorej metódy na schudnutie
b. sú štíhle ale tvária sa ako Zetor 2 a neuveriteľne kyslo pozerajú na číslo na váhe.
Samozrejme cieľom každej ženy je byť krásna a štíhlaa preto tu tieto návody autorky/autory zrejme aj dali.
Čo už chápem menej je ďalšia strana plná receptov s názvamy ako "Slivková kalorická bomba" alebo "Čokoládové prekvapenie". Ospravedlňujem sa alo toto je už je fakt mimo môjho chápania.
Každý podobný "časopis" je ukončený testom (to by už bolo na dlho), horoskopom a stranou plnou TOP Produktov, ktoré odporúča buď Mišo dočelomanský alebo nejaká kreatúra, ktorá s hláškou končiacou sa na "cicuš" skôr naštrbí nervy ako prijme človeka k smiechu.

Na koniec chcem podotknúť že tento text nemá predstavovať urážku žien ale pravý pohľad člena opačného pohlavia na návody ako by mala vyzerať "dokonalá moderná žena". Samozrejme takýto názor sa dá odprezentovať na magazíny pre mužov, ale vzhľadom na fatk, že aj tieto sú väčšinou plné žien tak to radšej nechám tak :).

Tomáš Mihok

Tomáš Mihok

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja - ako inak. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu